جمعه, 4 خرداد 1397

 

 

سامانه سامد (111) ابزاری نوین برای افزایش ارتباط مردم و دولت

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای بوشهر عنوان داشت: ارتباطات مردمی از طریق سامانه سامد با تسهیل بیشتری انجام می شود و مردم می توانند به صورت تلفنی مشکلات و نظرات خود را با دولت در میان بگذارند.  

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر؛ مهندس شاهپور رجایی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استان با اعلام این مطلب افزود: این سامانه به منظور پاسخگویی سریع و شفاف دولت به مشکلات و نظرات مردم راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امری مبتکرانه و ارزشمند می باشد اظهار داشت: همان گونه که دستورات دینی ما به والیان امر کرده است که می بایست رابطه ی مستقیم بین مسئولان و مردم برقرار شود و با توجه به عدم امکان ارتباط رو در رو با همه ی شهروندان در جامعه ای میلیونی، این سامانه باعث انجام این ارتباط شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای بوشهر در ادامه حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامد) بصورت مستقیم به برخی تماس های تلفنی متقاضیان پاسخ داد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران
« اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال »

© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر است.  |  تولید و پشتیبانی: گروه دیبا